27 Temmuz 2010 Salı

iki dil bir bavul

efenim geçtiğimiz pazar günü gittik filme nihayetinde.ne zamandır fragmanı dönüyordu feysbuk ortamlarında haliyle bayağı merak etmiştik. sayın merata vealican kardeş mitinge çağırmıştı beni ama ben tembellik edip birazda gitmedim daha sonra onları ikna edip filme gittik.

film hakkında kısaca birşeyler yazayım izninizle.genel anlamıyla filmi beğendim.yani kurgu senaryo hoşuma gitti.harcanılan emek takdire şayan gerçekten.düşünün ki iki adam bir projeyle bölgede gezerken bir öğretmene rastlıyolar ve bu film ortaya çıkıyo.herşey gerçeğe çok yakın.vertovian bir sinema anlayışı kanımca.cumhuriyet idealizmini ve oryantalizmi alaşağı eden bir film olmuş.tabi ki teknik hatalar olabilir bu kadar imkansızlıklar içinde.yer yer komik yer yer sarsıcı konular işlenmiş.gidilip görülmeli diyorum sonuç olarak.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder