27 Temmuz 2010 Salı

antika pazarı

her ayın ilk pazarı ayrancı pazarına antika pazarı açılıyor.bu sefer ben de gittim.alican la gidecektik ama pınar hastaymış kısmet olmadı. pazar gayet güzel.yaklaşık 1,5 saat dolaştım.insanlar çok sıcak kanlı bişi sorduğunuzda hemen anlatmaya başlıyolar.özellikle fotografçı iki amca var onlarla baya bi sohbet ettik.bi tane küçük saat aldım.herşey güzel ama biraz pahalı sanırım.şu şapkaları almak istedim ama 35 lira.alamadım :(
hemen yan tarafınada organik pazar açılıyo.organik pazar her pazar günü varmış.ordaki insanlarda gayet sıcak.ilk defa bi pazarı dolaşırken zevk aldım valla.herkes sattığı şey hakkında bilgi veriyo.ama öyle satıcı gibi değil sanki arkadaşınız size bişi anlatıyo.çok güleryüzlü insanlar.pazarcılar kadınlı erkekli genelde aileler.tam fotograf çekiyodum biri kolumdan tuttu.şaşırdım.gel burayı çek dedi.yine şaşırdım.meğersem pepino diye bir meyve var.adam onu satıyomuş ve beni gazeteci filan sandı heralde.sonra o anlattı ben dinledim yarım saat filan.diğer arkadaşlarıyla tanıştırdı :) eğlenceliydi baya.aldım bi tane pepino.tadı kavuna benziyo.haftaya yada ondan sonraki hafta bidaha gidicem sanırım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder