27 Temmuz 2010 Salı

elmadağ yürüyüşü

dostlar sonunda başlayabildim dksk'ya(dağcılık ve kış sporları kolu). makineyi aldığımdan beridir bir gezme, görme isteği oluştu bunu daha önce yazmıştım.tabii ki ankara nın gezilecek yerleri sınırlı ne yazık ki. bunun içindir ki birşeyler yapmak gerekiyordu. dağcılıkta ki bir çok arkadaş topluluğa katılmam konusunda zaten nicedir ısrar ediyordu. bende en son bu kaçkar dağları kampının fotoğraflarını görünce dayanamadım ve başlamaya karar verdim. kaçkarlara gidebilmek için olacak bundan sonraki azmimin çoğu. hem de bir çok yeri görecem gibime geliyor. neyse dağcılık tabii ki öz disiplin gerektiren bir spor sonuçta. önemsemekte lazım anlatılanları.
elmadağ yürüyüşü yaklaşık 6 saat sürdü. atakule den başlayıp 6 saat boyunca yürüdük.indik çıktık tepeleri.hava çok güneşli ve sıcaktı. baya yandım güneşten. güzeldi. eğlenceliydi.yeni insanlarla tanıştık.mutlu olduk. sonunda da sakarya ya gidilip içildi topluca.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder