29 Ağustos 2014 Cuma

yarım türkiye turu diyebilir miyiz? (1)

elif arkadaşın projesi için berk arkadaşın ısrarıyla, iş güç de olmayınca, bir yola girmiş bulunduk. iyi ki girmişiz. proje türkiyedeki meşe ağaçlarının geçirdiği değişim tarzı bir şey, yaprak topladık işte :) 
ilk gün hedef çubuk, çankırı, araç üzerinden sinoptu.




susuz yaylası


sinop

sinop ta berk arkadaşın evinde kaldık.2. gün sinop civarında yaprak topladık.tabi bu arada erfelek şelaleleri, ince burun filan hep gezildi.


erfelek şelaleleri

ince burun

3.gün amasya üzerinden niksara oradan da ünye ye geçip kamp yaptık. 


amasya kalesi

4. gün hedef ayder yaylası



ayder deki mekanımız.dksk ile gittiğimiz kardelen pansiyon. güzelce dinlendik.rakı içtik müzik yaptık :)



5.gün çamlıhemşin civarında bayağı dolanıp hiç meşe ağacı bulamayınca moraller biraz bozulmadı değil.biz de karar aldık, hedef batum :)

şenyuva köyü, çamlıhemşin

batum


geceyi batum da geçirdikten sonra 6.gün arabayı bıraktığımız hopaya geri döndük. hedefimiz macahel yaylasına gidip geceyi orada geçirmekti fakat karar değiştirip macahelden tortum gölüne kadar gittik.


karagöl, borçka


tortum gölü,erzurum

7.gün hedef dersim

 munzur





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder